Publikováno 15. října, 2021
Rozjeďte svůj marketing s příchodem podzimu
Začátek podzimu přeje e-shopům. S koncem léta totiž lidé znovu začnou nakupovat o něco více. A vy to můžete využít ve svůj prospěch. Jak?
Rozdávejte dárkové karty
Ke každému nákupu přibalte slevovou dárkovou kartu na další nákup. Stejně můžete slevu umístit na webovou stránku a umožnit tak všem návštěvníkům, aby ji získali, například výměnou za e-mailovou adresu.
Vytvořte výhodné podzimní nabídky
Vytvořte zajímavý balíček bestsellerů za zvýhodněnou cenu, který jednoduše nemohou odmítnout.
Věnujte se sociálním sítím
Reklama na Facebooku vám pomůže získat nové potenciální zákazníky. Oslovte je zábavnou a interaktivní formou – prostřednictvím soutěží nebo takzvaných giveaways, kdy za interakci odměníte hned několik fanoušků produktem.
Nevynechejte e-mail marketing
Komunikujte pravidelně se stávajícími zákazníky prostřednictvím emailingu. Oslovte je, nabídněte jim slevy, představte jim nový sortiment nebo výběr produktů, který by je mohl skutečně oslovit.
Připravte si marketingový kalendář
Podzim přináší mnoho akcí, během kterých lidé nakupují. Mezi známé patří například Oktoberfest, Halloween, Black Friday nebo Cyber Monday. Ujistěte se, že máte vypracovanou strategii na všechny nadcházející významné dny.
Tvořte tématický obsah
Nebojte se ani doplnit obsah na blogu o tématické podzimní články. A to zejména v případě, pokud máte e-shop, který se soustředí na módu, kosmetiku nebo různé sezónní produkty.
Produkty, které si lidé u vás zakoupí pouze na podzim
Vytvořte speciální podzimní produkty, které u vás lidé v jiném období nekoupí. Limitované edice, limitované množství produktů, přitáhnou pozornost lidí, kteří nakoupí v obavě, že jim unikne nějaká sleva nebo novinka.
Pokud hledáte způsob, jak vylepšit svůj online marketing, kontaktujte profesionály, online reklamní agenturu, která vám s vylepšením marketingové strategie pomůže.