Práce

Publikováno 4. ledna, 2023

Jaká jsou publikační pravidla při přípravě PPC kampaně

PPC reklama je na spadnutí, ale to jediné, co vám ještě chybí jsou vhodné a adekvátní texty? Pokud se podíváte na provozovatele PPC reklam čili na Google Ads nebo Sklik zjistíte, že se jejich pravidla týkající se textové stránky mírně liší. To hlavní však zůstává stejně, proto se právě na to hlavní pojďme podívat.

Hlavní publikační pravidla, která platí ve všech případech

Jak již bylo zmíněno, pravidla publikace jsou v Googlu i Skliku trochu odlišná, ale v mnoha případech se od sebe nijak neliší. Kupříkladu vykřičník musí být použit jenom jednou – to je pravidlo, které je prakticky pořád totožné. Stejně tak nesmí být používány dva otazníky za sebou nebo se nesmí zvýrazňovat (jakýmkoli způsobem, ale hlavně pomocí kapitálek) výhodná nabídka nebo super nabídka.

Stejně tak musí být text napsaný spisovným jazykem a nabídka musí být pravdivá čili nijak zkreslená nebo zavádějící. Stejně tak cena musí být na webu viditelná a dostupná.

TIP: PPC reklamu na profesionální úrovní zpracuje online marketingová agentura Adsvantage.

Pozor na viditelnou a cílovou URL adresu

Co také do jisté míry spadá do publikačních pravidel při přípravě PPC kampaní je viditelná a cílová URL adresa. Nejen tyto dvě adresy, ale také adresa, na kterou se uživatel dostane po přesměrování musí mít shodnou doménu. Co už shodné být nemusí a co může být prakticky jakékoli je to, co se bude nacházet za lomítkem.

Samozřejmě platí, že adresa, na kterou se směřuje musí být funkční. V případě, že se odkazuje na nefungující nebo jinak chybnou stránku, můžou s tím mít vyhledávače pořádný problém.

Zamítnutí reklamy není ojedinělý jev

Domnívat se, že zamítnout reklamu vám nemohou je mylné. Zamítnutí reklamy není ojedinělý jev a specialisté na PPC reklamu se s tímto potýkají prakticky denně. Zatímco někdy je v systému zamítnutá reklama pro její obsah, jindy je problém se samotným produktem.

Dejte si pozor hlavně na takzvaná zakázaná slova, které velmi často souvisí s takzvanými zakázanými produkty, jako jsou tabákové výrobky nebo například hazardní hry.

Štítky:




Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to Top ↑