Úspěch

Publikováno 29. ledna, 2015

Oblečte firmu do stejnokroje, může vám to pomoci v personifikaci produktu

Aniž byste si to možná uvědomovali, firemní oblečení má mnohem hlubší význam, než jen stejné tričko pro dvě stovky lidí. Jeho pravý význam je skrytý a mnohdy efektivnější, než forma masové reklamy. Firemní stejnokroj působí nejen na zákazníky, ale i zaměstnance. Základem je kvalitní a seriózní značka a produkt.

Co se vše skrývá za firemním tričkem

Prvním krokem by měl být vhodný výběr stejnokroje. Zaměstnanec za pultem nesmí vypadat jako kosmonaut, nebo pracovník v jaderné elektrárně. Výběr textilu je velice důležitý a každý nese jiné poslání. Buď to může být košile, která dodává na vážnosti, nebo polokošile (hravost), tradiční tričko, které nikoho příliš nezaujme, ale ani neurazí, anebo sako, které působí poměrně moderně. Málokdo totiž tento typ dress codu skutečně využívá. Výběr vhodného typu textilu se vztahuje také ke službě, či produktu, který nabízíte.

Následně začněte využívat corporate identity. Tedy korporátní identitu v podobě barev a umístění logotypu. Opět se nesnažte dostat své firemní barvy na textil či reklamní trička za každou cenu. Dejte tomu čas a nabídněte prostor pro kompromis. Zářivě zelené sako nemusí vypadat vkusně, ať je vaše značka sebevíc eko. Na závěr je důležité vybrat vhodnou velikost a techniku umístění loga. Máme hned několik možností:

Co je nejlepší, nebo lépe řečeno nejvýhodnější právě pro vás, vám poradí reklamní agentura, která vám vytvářela i vizuální styl. Je to totiž oprávněná osoba, která by měla rozhodovat o tom, jak se s vaším logotypem naloží. Vy jako firma, sice umíte své logo využívat, ale to, jak to bude vypadat, byste měli přenechat grafikům a jiným pracovníkům z reklamních agentur.

Štítky: , ,




Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to Top ↑