Práce

Publikováno 22. Říjen, 2019

0

Kam dát odkaz: Aplikace, která řeší základní otázky linkbuildera

Velice důležitou součástí internetového marketingu je budování kvalitního portfolia se zpětnými odkazy. S takzvanými inbound odkazy z relevantních a tematických webových stránek můžete získat zajímavou návštěvnost a posunout vaši webovou stránku ve výsledcích vyhledávání na přední pozice. Snad každý linkbuilder den co den řeší otázku, kam dát odkaz.

V první řadě musíme podotknout, že backlinky mají smysl i pro vyhledávače. Pokud získáte vskutku kvalitní zpětné odkazy, posunou vás vyhledávače jako Google a Seznam na určitá klíčová slova ve svých výsledcích na přední příčky. Dostat se tak můžete před konkurenci, což je jeden z hlavních cílů, proč se linkbuilding dělá. Uvědomit byste si měli, že jeden odkaz například z tematicky příbuzného magazínu s velkou návštěvností má mnohem větší váhu než dvacet odkazů z malých blogů, na které měsíčně přijde maximálně sto uživatelů.

Co je to linkbuilding?

Velice poptávanou službou je linkbuilding, což je anglický termín pro vytváření zpětných odkazů. Úkolem linkbuildera tedy je umístit odkazy na vaši webovou stránku či e-shop v různých diskuzích a fórech, internetových magazínech s nemalou návštěvností, ale i sociálních sítích. Ideální scénář je, když si na vaši webovou stránku odkazují sami lidé, jež se o problematiku, kterou se zabýváte, zajímají. V případě, že tomu tak není, je potřeba pomoci si tvorbou reklamních sdělení a PR článků. Jak ale najít webovou stránku, kam dát odkaz? Často je to komplikované hledání, a proto vám představíme aplikaci, která má všechno zjednodušit.

Vyhledávačům na kvalitě zpětných odkazů záleží

U zpětných odkazů je potřeba zapojit selský rozum. Je naprostý nesmysl umisťovat odkaz na kliniku estetické medicíny v magazínu, jenž se zaměřuje na zemědělství a techniku. Vyhledávače jsou už natolik inteligentní, že jsou schopny rozpoznat tematičnost. Důraz byste neměli klást na kvantitu, ale na kvalitu.

Právě na základě výše popsaných skutečností vznikla bezplatná webová aplikace Kam dát odkaz. Jako linkbuilder si můžete skrze vyhledávací pole najít ideální webové stránky, které by se ke zvoleným klíčovým slovům nejvíce hodily. U každého webu máte pokaždé uvedeno hodnocení, tedy procentuální rank.

Jestliže vás efektivní způsob získávání zpětných odkazů nadchl, podívejte se na příklad práce s nástrojem. Uděláte si tak představu o tom, jak celý systém funguje v praxi.

Kdo vytvořil Kam dát odkaz?

Za vznikem aplikace stojí programátor a nadšenec do linkbuildingu Jiří Kynčl, pod jehož křídla patří hudební portál NaNastroj.cz. Sám se snaží neustále vytvářet zpětné odkazy pro svou webovou stránku, ovšem byl frustrován tím, že neexistuje nějaký efektivní nástroj, jenž by mu práci urychlil a usnadnil. Právě z daného důvodu vytvořil Kam dát odkaz, aby pomohl ostatním linkubilderům s tím, s čím měl on sám potíže.

Pokud jste linkbuilder, můžete pro sebe získat zpětný odkaz podpisem petice SEO je analytika. I Jiří se k dané petici připojil.

Aplikace ve zkratce

Vyhledávací formulář je propracovaný. V něm si můžete nastavit, co od webové stránky požadujete, například rank, pozice či konkrétní kategorii.

V tabulce výsledků se vám zobrazí měsíční hledanost klíčového slova, seznam nalezených domén pro dané klíčové slovo, pozice domény ve výsledcích vyhledávání na Googlu, kategorii a také rank.

Co se omezení týče, můžete vyhledávat maximálně deset klíčových slov. Stejně tak jste omezeni tím, že během minuty můžete použít aplikaci maximálně pětkrát a během dne stokrát. Limity jsou dány tím, aby se nepřetěžovaly servery.

Tak neváhejte a pusťte se do práce. Linkbuilding je konečně zas o něco jednodušší.

Štítky:




Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to Top ↑